.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات فوت دانشجوی علوم پزشکی مازندران در استخر +عکس
دانشجوی ترم اول رشته هوشبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران شامگاه پنجشنبه در استخر دانشگاه آزاد اسلامی مازندران درگذشت.
جزئیات فوت دانشجوی علوم پزشکی مازندران در استخر +عکس

به گزارش شمال نیوز، "مرحوم محمدرضا قربانزاده دانشجوی اهل شهرستان مشهد شاغل به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی مازندران" شب پنجشنبه در هنگام شنا در استخر دانشگاه آزاد مازندران به یکباره ناپدید شد و به گفته برخی از دوستان نزدیک وی، پیکر این دانشجو پس از چند دقیقه در کف استخر پیدا شد و اقدامات پزشکی برای نجات این دانشجوی جوان توسط اورژانس و پزشکان بیمارستان بی‌نتیجه بود.

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران چون این دانشگاه فاقد استخر اختصاصی است، از استخر دانشگاه آزاد که دارای چندین غریق نجات است برای شنای دانشجوی این دانشگاه استفاده می‌شود.

دلیل فوت این دانشجوی جوان علوم پزشکی هنوز اعلام نشده است و پزشک قانونی استان مازندران در حال بررسی این حادثه ناگوار است.

معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ضمن ابراز همدردی با "خانواده محترم قربانزاده" و ابراز تاسف فراوان به سبب وقوع این حادثه ناگوار، فوت این دانشجوی عزیز را به جامعه علوم پزشکی کشور تسلیت گفته و در عین حال از مسئولان مربوطه می‌خواهد علاوه بر مشخص نمودن دلایل وقوع این حادثه غم‌انگیز، هرچه سریعتر اقدامات و تمهیدات لازم را جهت جلوگیری از وقوع حوادث مشابه انجام دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.